עימות ותביעת דיבה • איתמר בן גביר נגד ח"כ חיליק בר

    כשבן גביר שמע ת'אמת בפרצוף. נו, כבר חשבתי שראיתי הכל. עד שאיתמר בן גביר קרא לי פרובוקטור ואיים עליי בתביעת דיבה. אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק.
    דוד לזר | צילום: צילום מסך - ערוץ הכנסת 3 Comment on עימות ותביעת דיבה • איתמר בן גביר נגד ח"כ חיליק בר
    כשבן גביר שמע ת'אמת בפרצוף. נו, כבר חשבתי שראיתי הכל. עד שאיתמר בן גביר קרא לי פרובוקטור ואיים עליי בתביעת דיבה. אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק.
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עימות שהתקיים לאחרונה בין ח"כ חיליק בר מ'המחנה הציוני' לבין עו"ד איתמר בין גביר ב'ערוץ הכנסת' הגיע לפסים חריפים כשהאחרון איים לתבוע את ח"כ בר בתביעת דיבה.

    בפוסט שהפיץ בר הוא כתב כך: "כשבן גביר שמע ת'אמת בפרצוף. נו, כבר חשבתי שראיתי הכל. עד שאיתמר בן גביר קרא לי פרובוקטור ואיים עליי בתביעת דיבה. אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק. העימות שלי עם בן גביר, פרובוקטור העל של הימין המשיחי, הגיע מהר מאוד (כצפוי) לטונים גבוהים. האיש שהבטיח וגם קיים ש״אנחנו עוד נגיע לרבין״, אולי למד מאז לענוב עניבה, אבל נשאר בדיוק אותו דבר. בימים אלה הוא אמנם מתהדר בתואר ״עורך דין״, אך זהו אותו האיש, עם אותו החיוך שבו קרא לשחרר את יגאל עמיר, ועם אותה התנהלות שמלבה הסתה ומכרסמת בחוסן החברתי שלנו, כמו עכבר רעב בגבינה שוויצרית. מה שבטוח, הוא שמע ממני בדיוק מה אני חושב עליו, בלי הנחות ובלי מצמוצים".

    עו"ד איתמר בן גביר לא נשאר חייב ובתגובה לאתר 'קול חי' הוא אמר כי"אני מבין לליבו של חליק בר, שבעימות בניינו בערוץ הכנסת הוא עבר תבוסה מכאיבה וכעת הוא צריך לשקם את הגאווה שלו. הבסתי את חיליק בעימות בעיקר בגלל שהאמת היא איתנו, חיליק שייך לתנועה שמכנה את עצמה כ"המחנה הציוני" שאחד מחברי הכנסת שלה הוא זוהר בהלול שהוא לא רק אנטי ציוני אלא גם אנטי עם ישראל", אמר בן גביר.

    עוד הוא הוסיף כי "לא ראינו ולא שמענו את חבר הכנסת חליק בר לא בשבעה של גנדי קאופמן ולא הרב ליטמן וכמובן שלא במאות מקרים אחרים, גם לא שמענו את קולו ואת קול ראשי התנועה שלו, הצביעות של אנשי השמאל חוגגת ואחד הדברים החביבים עלי זה להוכיח את הצביעות הזאת באולפני הטלוויזיה", אמר בן גביר וסיכם, "חיליק הובס כי הוא מייצג את השקר ואת הדמגוגיה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      נשמע מוכר רק שפעם זה היה עם יהודה אבידן ואילו עכשיו אם חיליק בר.
      הרבה הצלחה בחיים…..
      חחחחחח…………

    2. 2

      נו נו הגיע הזמן שמישהו באמת יתבע דיבה ולא סתם יאיים

    3. 1

      האמת, שחיליק בר במקום לומר דברים ענייניים סתם כינה אותו בכמה תוארים, מזכיר דברים מהעבר שכל אחד צריך הוכחה לעצמו ולא מגיב מאומה לשום טענה, רק מנסה "לשתף" את הציבור באיזה דבר ש"לדעתו" כולם חייבים להסכים [ואם באמת חושב שאיתמר בן גביר הוא לא השתנה: למה בכלל הסכים להתעמת אתו? סתם שאלת קשיי הבנה כמוני…]